Wypalanie DPF

Profesjonalna wypalanie serwisowe filtrów cząstek stałych (DPF / FAP)

Wypalanie filtra DPF

Jeżeli poruszamy się samochodem z silnikiem diesla głównie w miastach zakorkowanych, na krótkich dystansach oraz z bardzo niskimi prędkościami, z całą pewnością i na pewno zapełnienie sadzą filtra DPF przekroczy dopuszczane normy. Auto wówczas zasygnalizuje konieczność jego oczyszczenia za pomocą specjalnej kontrolki na desce rozdzielczej lub też przejdzie w tryb awaryjny. Zapchany filtr DPF można próbować oczyścić w serwisie, wykonując tak zwane wymuszone dopalanie sadzy. Pojazd w trakcie wykonywania tej czynności nie porusza się, ale silnik pracuje z prędkością ok. 3000 obr. /min. Wymuszone dopalanie sadzy trwa ok. 30 minut oraz możliwy jest do przeprowadzenia w przypadku, gdy poziom sadzy zalegającej w filtrze nie przekroczył jeszcze granicznego poziomu.

Po przeprowadzeniu oczyszczania filtra cząstek stałych w trybie serwisowym należy wówczas wymienić także olej silnikowy. Jest to konieczne, ponieważ stary olej został rozrzedzony nadmiernymi dawkami paliwa, które zostały dodawane przez komputer w celu wypalenia zalegającej w filtrze DPF sadzy.
Jeżeli kierowca nie reaguje na sygnały wysyłane przez komputer powiadamiającej o konieczności natychmiastowego usunięcia sadzy z filtra DPF, może dojść do sytuacji, że jej wypalenie nie będzie już możliwe w standardowym trybie diagnostycznym. Dlatego ostatnią deską ratunkową pozostają wówczas próby zaaplikowania specjalistycznych środków chemicznych, które mają na celu rozpuszczenie nagromadzonej sadzy. Niektóre środki dodaje się również do baku w celu obniżenia temperatury spalania sadzy. Warto dodać, że jeżeli oba sposoby nie pomogą oczyścić filtr, wtedy konieczne będzie wymiana filtra, bądź jego usunięcie.

Wypalanie serwisowe DPF

Całkowite usunięcie osadów z sadzy, popiołu, oleju i innych osadów PM10

Niski koszt usługi w stosunku do wymiany DPF na nowy

Wysoka skuteczność dochodząca do 99% oryginalnej przepustowości filtra

W pełni ekologiczna i przyjazna dla środowiska

Nadaje się do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów

Wypalanie filtrów DPF – cennik

Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP

Dotyczy samochodów osobowych oraz samochodów dostawczych do 3,5 ton

Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych

od

240 zł brutto

Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP

Dotyczy autobusów oraz samochodów ciężarowych powyżej 3,5 tony

Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych

od

440 zł brutto

Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP

Dotyczy traktorów oraz pojazdów budowlanych i rolniczych

Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych

od

440 zł brutto

Wypalanie DPF

Pełna diagnostyka filtra DPF / FAP

}

Realizacja nawet w 24 godziny

Nowoczesne i ekologiczne maszyny

Z

Kompleksowa obsługa naprawy filtrów

h

Gwarancja na 2 lata bez limitu kilometrów

Na czym polega wypalanie serwisowe filtra DPF?

tekst

 

Skuteczne czyszczenie filtrów DPF i FAP

Gwarantujemy pełną regenerację Twojego filtra cząstek stałych

 

Złóż zamówienie telefonicznie