Wypalanie DPF
Profesjonalna wypalanie serwisowe filtrów cząstek stałych (DPF / FAP)
Wypalanie filtra DPF
Jeżeli poruszamy się samochodem z silnikiem diesla głównie w miastach zakorkowanych, na krótkich dystansach oraz z bardzo niskimi prędkościami, z całą pewnością i na pewno zapełnienie sadzą filtra DPF przekroczy dopuszczane normy. Auto wówczas zasygnalizuje konieczność jego oczyszczenia za pomocą specjalnej kontrolki na desce rozdzielczej lub też przejdzie w tryb awaryjny. Zapchany filtr DPF można próbować oczyścić w serwisie, wykonując tak zwane wymuszone dopalanie sadzy. Pojazd w trakcie wykonywania tej czynności nie porusza się, ale silnik pracuje z prędkością ok. 3000 obr. /min. Wymuszone dopalanie sadzy trwa ok. 30 minut oraz możliwy jest do przeprowadzenia w przypadku, gdy poziom sadzy zalegającej w filtrze nie przekroczył jeszcze granicznego poziomu.
Po przeprowadzeniu oczyszczania filtra cząstek stałych w trybie serwisowym należy wówczas wymienić także olej silnikowy. Jest to konieczne, ponieważ stary olej został rozrzedzony nadmiernymi dawkami paliwa, które zostały dodawane przez komputer w celu wypalenia zalegającej w filtrze DPF sadzy.
Jeżeli kierowca nie reaguje na sygnały wysyłane przez komputer powiadamiającej o konieczności natychmiastowego usunięcia sadzy z filtra DPF, może dojść do sytuacji, że jej wypalenie nie będzie już możliwe w standardowym trybie diagnostycznym. Dlatego ostatnią deską ratunkową pozostają wówczas próby zaaplikowania specjalistycznych środków chemicznych, które mają na celu rozpuszczenie nagromadzonej sadzy. Niektóre środki dodaje się również do baku w celu obniżenia temperatury spalania sadzy. Warto dodać, że jeżeli oba sposoby nie pomogą oczyścić filtr, wtedy konieczne będzie wymiana filtra, bądź jego usunięcie.
Wypalanie serwisowe DPF
Całkowite usunięcie osadów z sadzy, popiołu, oleju i innych osadów PM10
Niski koszt usługi w stosunku do wymiany DPF na nowy
Wysoka skuteczność dochodząca do 99% oryginalnej przepustowości filtra
W pełni ekologiczna i przyjazna dla środowiska
Nadaje się do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów
Wypalanie filtrów DPF – cennik
Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP
Dotyczy samochodów osobowych oraz samochodów dostawczych do 3,5 ton
Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych
240 zł brutto
Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP
Dotyczy autobusów oraz samochodów ciężarowych powyżej 3,5 tony
Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych
440 zł brutto
Wypalanie serwisowe filtra DPF / FAP
Dotyczy traktorów oraz pojazdów budowlanych i rolniczych
Cena zawiera diagnostykę komputerową, kasowanie błędów, sprawdzenie wnętrza filtra oraz serwisowe uruchomienie wypalania filtra cząstek stałych
440 zł brutto
Wypalanie DPF
Pełna diagnostyka filtra DPF / FAP
Realizacja nawet w 24 godziny
Nowoczesne i ekologiczne maszyny
Kompleksowa obsługa naprawy filtrów
Gwarancja na 2 lata bez limitu kilometrów
Na czym polega wypalanie serwisowe filtra DPF?
tekst
Skuteczne czyszczenie filtrów DPF i FAP
Gwarantujemy pełną regenerację Twojego filtra cząstek stałych

Złóż zamówienie telefonicznie
lub